Afgelopen zondagmorgen was het leerlingenorkest van Harmonie Vorden uitgenodigd om te komen spelen op Villa Nuova in Vorden.

Dankzij een waterig zonnetje konden de leerlingen, aangevuld met enkele ervaren muzikanten, plaats nemen op de oprit van Villa Nuova waarbij alle bewoners en talrijke familieleden een dankbaar publiek vormden.

Het orkest olv Willem Kossink opende met een koraal, daarna werden diverse nummers gespeeld, waaronder een Japans georiƫnteerd stuk, the Wonderful Rockmachine en een samba.

Dit optreden was tevens het laatste voor de zomervakantie. Na de zomervakantie beginnen de repetities weer en beginnen ook weer opleidingen voor leerlingen op trompet, fluit, klarinet, saxofoon slagwerk en andere koperinstrumenten.

Voor meer foto's van dit concert KLIK HIER